Zásady vracení peněz a vrácení zboží

Naše pravidla pro vrácení peněz a vrácení zboží trvají 30 dní. Pokud od nákupu uplynulo 30 dní, nemůžeme vám nabídnout vrácení peněz nebo výměnu zboží v plné výši.

Abyste mohli zboží vrátit, musí být nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi. Musí být také v původním obalu.

Některé typy zboží jsou z vrácení vyňaty. Nelze vrátit zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy. Nepřijímáme také výrobky, které jsou intimním nebo hygienickým zbožím, nebezpečné materiály nebo hořlavé kapaliny či plyny.

Další zboží, které nelze vrátit:

  • Dárkové karty
  • Softwarové produkty ke stažení
  • Některé zboží pro zdraví a osobní hygienu

Pro dokončení vrácení zboží vyžadujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Nezasílejte prosím svůj nákup zpět výrobci.

Existují určité situace, kdy jsou poskytovány pouze částečné náhrady:

  • Kniha se zjevnými známkami používání
  • CD, DVD, VHS kazeta, software, videohra, kazeta nebo vinylová deska, která byla otevřena.
  • Jakékoli zboží, které není v původním stavu, je poškozené nebo mu chybí části z důvodů, které nebyly způsobeny naší chybou.
  • Jakékoli zboží, které je vráceno více než 30 dní po dodání

Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám zašleme e-mail s oznámením, že jsme vrácené zboží obdrželi. Zároveň vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vrácení peněz.

Pokud vám bude vrácení peněz schváleno, bude vaše vrácení peněz zpracováno a do určitého počtu dní vám bude automaticky připsán kredit na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby.

Opožděné nebo chybějící náhrady

Pokud jste dosud neobdrželi žádnou refundaci, zkontrolujte nejprve znovu svůj bankovní účet.

Poté se obraťte na společnost vydávající vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vrácená částka oficiálně zaúčtována.

Dále kontaktujte svou banku. Často trvá nějakou dobu, než je vrácená částka zaúčtována.

Pokud jste toto všechno udělali a stále jste neobdrželi vrácené peníze, kontaktujte nás prosím na {emailové adrese}.

Prodejní zboží

Vracet lze pouze zboží za běžnou cenu. Za výprodejové položky nelze vrátit peníze.

Zboží vyměňujeme pouze v případě, že je vadné nebo poškozené. Pokud jej potřebujete vyměnit za stejné zboží, pošlete nám e-mail na adresu {emailová adresa} a zboží zašlete na adresu:

Pokud bylo zboží při nákupu označeno jako dárek a odesláno přímo vám, obdržíte na vrácený dárek dobropis v hodnotě vráceného zboží. Po obdržení vráceného zboží vám bude dárkový certifikát zaslán poštou.

Pokud zboží nebylo při nákupu označeno jako dárek nebo si dárce nechal objednávku zaslat sám, aby vám ji později předal, zašleme dárci peníze zpět a on se o vašem vrácení dozví.

Chcete-li vrátit svůj výrobek, měli byste jej zaslat na adresu:

Za úhradu nákladů na dopravu při vrácení zboží jste zodpovědní sami. Poštovné se nevrací. Pokud vám budou vráceny peníze, budou náklady na zpětné zaslání odečteny od vrácených peněz.

V závislosti na místě, kde žijete, se může doba, za kterou k vám vyměněný výrobek dorazí, lišit.

Pokud vracíte dražší zboží, můžete zvážit využití sledovatelné přepravní služby nebo zakoupení pojištění přepravy. Nezaručujeme, že vrácené zboží obdržíme.

V případě dotazů týkajících se vrácení peněz a vrácení zboží nás kontaktujte na adrese {email}.